shooping =)

idag vart de skärholmen å de skulle va en  snabbis haha jag fastnade på new yorker en tim på övre plan blan alla super snygga kläder ,å tiden går så mycket fortare när man har kul å jag hade ju super kul där uppe medans sammy snackade med linus som han mötte på hahah sen kommer sammy upp å kollar danis vagn som jag fyllt med kläder å ba -ska du ha ALLT de där .
nej säger jag å börjar fråga
-den el den
-den el den el den hahah
-skynda vi har brottom !ta alllt !!
men de gjorde jag ju inte la boort hälften men 3 tröjor vart de å ett skärp för under 500 super kap=)
sen va de till haninge å hämta dennis ,förbi driven på mc donken




 



                                                                    nya baggy jenasen skit sköna
 


                        nu ska vi ut å åka pulka hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0