tis

god morgon vart sent i säng ännu en kväll ,kom hem från sandra å dennis runt halv elva tror jag kl kan ha vart .trodde jag hade försovit mig när jag hörde danie hade satt på barn programm på  högsta volym ,kollade på kl 2 min innan deskulle ringa,de e skumt har hänt mig3 dar nu att  jag vaknat precis innan de ska ringa ,och ändå ställer jag inte kl på samma varge dag eftersom jag jobbar ju olika de e skumt att man kan ha en inbyggd väckar kl i skallen ..danie möttes av jag tror de va ett jätte monster för henne när deras hund kom i dörren å den är iiiinnte liten ,katten åvoven hon tjatat om hela bil resan va inte så kul längre hhaha
ska strax lämna danie pådagis sedan ner på stan sen är de jobba ,mycket extra den här v ons tors fre
milena glöm inte träna =) hejaheja you kan do it


Kommentarer
Postat av: Milena

:D det kmr de kmr!!!! :D

2010-01-21 @ 04:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0