tis

vaknade svettig å arg ,hade en dröm  om sammy å en  av hans ex långt tebax i tiden å han dissade mig framör henne åååå så äkclig han va mot mig
men nu kan jag bara skratta åt saken men ursh när man drömmer sånt
lämnade danie på dagis en stund sen ,jobbar extra kl 17 idag får se vad jag hittar på så länge ,kanske ringer nån gullug guling å ser om de händer nått.. nu sitter jag med en kopp kafgfe å repriser av topp modell, ska in å svara på några tradera meijl jag vann 2 mascaror nya från helena rubinstein ,hur de nu stavas .. vill ni se vad jag ska ha på mig på sensation hahah kommer bli så kul eftersom man kan klä sig helt galet och jag älskar att spöka ut mig ..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0