lördag

lugn morgon tänt lite doft ljus och ätit frukost med danie blåbärs fil med kuddar .
sammy slaggat hos sigge makweee dom gick ut en sväng igår ,känner jag mig lugn med de ? ja de får gå ,titta men inte röra ponken höhöh .
slockande ialf efter tio min igår kväll /natt när jag kom hem från jobbet 2 hel dagar i strck då va jag lagom trött . danie kissade ner sig först i soffan brevid mig så vi va blöta båda två , flyttade till sov rummet ,kissade ner sig där med ,bytt lakan å alllt nu ...
danie ska snart få sin hello kitty lördas godis som papppa å hon köppte igår efter dagis , jag sa köp de nu så sparar vi till lör å de gick hur bra som helst ...är så jäkla stolt över min lilla princessa ,den som skriker på sina barn fy på er ,dom förstår så jäkla mycket å hon vet gått å väl att lyssnar man inte här då blir det rummet el stolen .
ikväll blir de bowling med sandra å dennis i sickla =)   jag ska spöa er =)!!!danie får häänga med de vill jag hon kan ju oxo... nästa ....slänga bollen =) snutt måste ju oxo va med på äventry



                                       


                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0