hälgen

kom hem för en stund sen ,hälgen har beståt av jobb jobb å mera jobb typ ,sussade hos mamma i natt efter hel dagen .där hade danie precis somnat in å mamma hade maten klar värsta wook talriken !!!
- men mamma jag har ätit å kl e 23  ,
-sluta nu äter du !
-men snälla ge mig en macka ,bara jag vill ha dina goda mackor !
-nej nu äter du !
går till köket å lämnar ifrån mig tallriken gjorde en macka å hon åt upp hela woken hahaha den va stark som fan mys i köket med mamma ,,nått vi altid haft är tak över huvudet å mat på bordet och de uppskattar jag, även fast de va fattiga tider hela barn dommen kläder från typ dom sjänkta jaktmarkerna så de kanske inte e så konstigt att man har men från barn dommen
men orkar inte böla över de .tar mig i kragen istället å gör de bästa av saken trots de så har jag faktiskt förträngt de mesta . å tänker aldrig sätta mig i den situationen själv..
 jaha ja danie försöker sätta eld  på hela huset , leker med ljuset ajabaja
hon kommer tvär däcka snart
imorn e jag ledig gudars vad jag ska sova  ..hatten å slippsen till sensation har kommit å biljetter å flyg e klart lännnnggtar för bövelen !!
snart kommer sammmy hem ,han har jobbat i  nynäs å sov hos andre ,dom hämtade upp percy i natt som hade vart på ett stamp så de vart sent i säng för han


Kommentarer
Postat av: milena

haha jo men jag orkar inte pilla mer på bloggen haha jag e rädd att jag gör fel!

Tack mia =)

2010-02-01 @ 08:22:30
URL: http://milenagiovanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0