tis

har precis lämnat danie på dagis hittade lurar till mp3 *överlycklig* herregus skön musik jag har satt i den =) yeyey dansa dansa  nu har jag fått städ noja å ska städa hela huset
slipa väggarna i sov rummet så färgen kommer upp nån gång kanske .jobb kväll
finns en droppe kaffe kvar ,hur ska jag klara de ?
ont i halsen hoppas de går över
1 månad kvar till sensation =) hohoho längtar
kikckade lite på outfiten jag skulle ha men slippsen går ju inte med tröjan ,,,,va tänkte jag på .
fick låna en vit väst av cassi de funkar ju med slipps men jag har ändå fått tröjan ny på tradera för en liten peng så vi får se altid nån som kan låna de e na el de andra .. sammy köppte ett par vita snekers till mig igår vart överlycklig så dom ska jag ta med oxo passar ju bra nu när dom va vita oxo .måste berömma han för alla hjärtans dag kom hem ,hade jobbat kväll .hade inte fått nått men jag tänkte  inte mer på de .de e ju sammy vi talar om .. efter om å men blir ju sugen på nått mitt i natten när vi typ somnat å där ligger blommor å en stor tårta å ett kort ....va glad jag vart =) tack älskling ...
ojoj nu kom en bra låt nu ska jag städa bybyb

Kommentarer
Postat av: milena

fan va gulligt!! :D

2010-02-16 @ 13:29:17
URL: http://milenagiovanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0