tiden rinner iväg .....fre

har precis upptäckt va kul ps3 playstation 3 är de va med den förkortningen
har precis suttit å spelat super roliga spel !!!å de  eju så jäkla kul .
sammy drog med sig de till leffe *dumma dig * har inget att gör a nu ...
imorn hoppas jag att vi kommer till nynäs ,sailorin de som e bra är att sammys syster ska vara hos sin pappa å de e han som äger stället å han bor precis brevid då kan daniella å jag vara där till senare kvällen till folket börjar komma ..så kan jag leka fotograf el träna mina händer i baren =)

kan se mig å ... vi skulle äga bakom baren hahah va skoj de skulle va =) dra in stor kovan hihi
annars jobbar jag imorn till 3 ska se om jag kan byta till kvälls passset på sön .
aino mob e tebax ny å fin så nu e jag så klart paparazi på min snutt här hemma
de första jag gjorde när jag kom hem hann inte ens ta av mig jackan hahah tog lite bilder så klart ,håret va så lockigt å fint efter flätorna jag gjort '
vill ju inte missa ett ögonlock =)

ända katten som tillåter de här  


mammas fina frisyr






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0