snusk till fullo

va hos läkaren idag med min mage ,han frågade ut mig om allt alergier mm mm nej vi hittade ingen vettig förklaring till va de kan vara !
men då återstår bara att göra ett avförings prov ! min ögon hoppade nog ut ganska långt å jag tänkte men snälla säg att  han mennar urin prov men nej , jag började väll stamma nått i stil med alltså ska du ha ....
ja ett avförings prov men inte hela HÖGEN hahahahah såg anna skipper framför mig när hon står å gräver i deras skit !!!!så förklarade han att jag skulle ta tre rör . aha de va ju nästan hela högen ! nej altså du sticker den här lilla pinnen i ....jäääääk
kommer nog ha både gas mask å ögonbindel på mig !!!de va dagens tack för mig

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch då haha.. jobbigt! Jag som tycker det är jobbigt nog att lämna urinprov...

2010-02-09 @ 20:24:31
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0