måste göra är gjort

nu har jag gjort de man måste göra när lönen kommit ,betala alla räcknigar lagt dom i en fin hög här så sammy kan kolla ,de e annars han som sköter de för de mesta .han kommer tro att jag glömt hälften el nått liknande ,de skulle inte förvåna mig haha 
imorn e jag ledig gudars vad skönt vad jag ska sova ,
måste ner på stan å köpa smärt plåster till mammi som  jag lvade henne stackare har så ont i sin axel . intresant javist
intresse klubben antecknar ..bra där ..
idag va de fika hos farmor ...lika mysigt som altid men jag måste lära mig finska .
skit kul å sitta med finska släkten å helt plötsligt börjar alla asgarva å jag fattar ingenting *ursäkta kan ni ta de där på svenska * lilla jag sitter som ett frågetecken buhu verkligen inte kul ..
snart bär de av till sensation shit hur kommer de gåå ??
kul blir de ialf ! imorn har milena lovat att komma hit vi har hittat en hobby ...gissa vad .. ps3 så klart hihi vågar ni slå vad om en tia att hon kommer ligga å sova hela dan!jjavist
vann ett  par super snygga baggy jeans på tradera billigt å snygga =) ursha de där tradera e beroende framkallande !!
nu sover danie å sammy e med grabbarna på bio jag ska ta en dush å vaska tasken hööhö
sen blir de nån film

my sweets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0