lör

hur gått är de inte med mackor å majonäs skinka å tomat på mmmm
igår va de utgång med tjejerna =) hade väldigt kul trots att placet typ va tomt men va gör de we always have fun =) .vi somnade alla i soffan . jag på sammy å sandra i andra änden när jag vaknade trodde jag sandra hade åkt men kollade in i danies rum å där sov hon sött i hennes sääng hehe

.väckte henne å lallade lite innan  jag gick för att hämta danie ,ett mess där de löd .
daniella saknar dig väldigt mycket då kan man ju inte annat än att gå å hämta.sitter med noel i famnen som ska sova här över natten å om ni hörde hans pruttar skulle ni nog dö . ja liiiik sin pappa
danie har ränn skita vet inte om hon ätit  nåttt dåligt de kan väll inte vara magsjuka igen . så jag sitter här med 2 rent ut sagt skit ungar =)
sammy ska jobba i nynäs . ..
här e lite bilder som jag tog från cassis blogg

vår balkong

cassi danie   paulina

troja i danies barn vagn . ja va gör man inte när man har tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0