kaos på vägen

höll på att skita på  mig när vi skulle till hölö å hämta daniella från farmor
långtradare rusar förbi en med världens fart å ingen hänsyn till dom andra trafikanerna ruterna vart ju fulla med snö å såg inte ett skit på vägen jag satt som fast klistrad i sätet

sammy har åkt till nynäs för jobb ,danie har precis somnat å jag ska ta ett varm bad å fila mina fötter med den underbara fot filen jag köppte på in å fin för tio kr med 4 sidor verkligen toppen

imorn e jag sugen på att gå å se prinsecsan å grodan el va den heter, med daniella =)
så trist att dom tagit bort bion här hemma =( 
klipte jennie idag ,de vart väldigt bra =)
är sugen  på lite blonda slingor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0