bartender jag hahah javist

igår hängde jag med sammy till nynäs för att lalla runt lite men de slutade med att jag hamnade bakom bardisken de va skit kul å väldigt nyttigt för mig att pröva på nått nytt .. han sa du kan väll komma å servera arslena istället för att torka dom hihi nej då föredrar jag faktiskt att torka ....men gärna extra å jag fick gärna fotografera å ta hand om de =) å jag älskar ju att vara paparazi .nåja bakom baren gick de kanon för att vara första gången lärde mig kassan någorlunga ....slog väll in lite extra nollor å lurade av nån jäkel lite pengar hit å dit  hahh ne då så farligt va de inte fick min egen gjorda shott såld men den fick inge vidare kritik haah ...den smakade tomat ...ok fråga inte ens va de va i den =)
nu sitter vi hos andre jag ser ut som ett spöke ..inget smink å ska snart till jobbet ...trevligt ..tur att man inte behöver va sååååå social idag ..

andres katter hur söta som helst inte konstigt att daniella stor trivs här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0