arslet i vädret

morgonen började ju med arslet i vädret å danie ner i snö hög å jag över henne stackre va jag tyckte synd om henne men jag å cassi kunde verkligen inte sluta garva . har en sån där sulky m m å vi går å de säger tvär stopp å danie e fast spänd å hänger ju med vagnen ner i snön å jag  efter som en klupeduns rätt på vagnen med rumpan upp i vädret som cassi sa ,=) kah ju föreställa mig hur de sett ut från hennes vinkel ! å danie rätt ner  i snön med ansiktet !  därefter håller jag på att slå en knut på mina egna ben under vagnen när jag ska bära av den från bussen hahah
riktig  klump dag idag !

träningen med troja gick förrvånansvärt bra när vi va klara efter några in å utgångar prassel i brev lådan ,pling på dörren så va hon faktiskt KNÄPP å jag lovar knäpp tyst då va de problemet löst .
behövs ingen jäkla sezar för å fixa de ring MIA  hahaha skoja då
sitter med ny dushad frilla får ångest när jag kollar mig i spegeln fy fan ska jag se ut så här jämt ....tacka  .... för smink !!!

Kommentarer
Postat av: Milena

hahahahahahah fyfaaan va jag hade skrattat!!!

stackars daniella iförsejj..jävla klumpeduns hahahah

hha jag har oxå ångest när jag vaknar de panik..och tänk dig jag har min sminkväska hos en killkompis i fornhöjden!!! jag måste dra och hämta den utan smink ahahah piinsaamt..hata hata!

ha en bra dag på jobbet! va försiktig :P

Puss

2010-02-04 @ 08:42:35
URL: http://milenagiovanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0