tors

emma komenterade att jag hade helt felöverskrift på förra inlägget de är ju inte mödrarvårdcentralen jag va på utan barnavårdcentralen bvc heheh jaja alla vet jag skriver först å tänker sen den som inte viste de vet de nu
.ont i halsen men de bryter inte ut ordentlig hopas de håller sig på de mildare planet för det är inte kul att ha riktigt ont så man inte kan äta svälja å dricka
nu känner jag av mitt morgon abs på te å jag har inget =( åhhh så sugen på de börja vänja mig med nya möbleringen ox känns bra
ursha vilken finne period jag har fått väntar oxo på mina underbara artistry produketr som kommer snart dom e så otroligt bra
nam nam claudis kom med te namn namn namn anthony kommer upp etag så kan dom härja av sig sen kommer gina kl 13 får se om jag möter natha hon hade kort dag i skolan vi tänkte spela tennis men de vette fan förjag har tappat sammys bankomat kort men en runda på stan å köpa sagas dop present kostar ju inget självspringer jag ner imorn å köper nått å jag vet vad jag ska köpa fast de är inte på stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0