shoooping

nu kom vi hem å tiden den gick idag kl e redan 18...lämnade av maria på terminalen i sthlm byby
sen va de iväg att handla lite åkte förut förbi ett ställe i alby/ hallunda bla blafyndmarknad som jag bara va tvungen att försöka dirigera sammy till mmmmvi åkte rut hela hallunda sen bestämde jag mig för att ringa cassi å fråga vart fan de låg jo andra sidan haha så klart väl där åhhh
 massa massa massa billiga skaer inhandlade endel julklappar  2 lampor sammy fastnade för och jag villebra ha lite dekoration till hemmet de e ju de som gör de mysigt



 så jag tog bla 2 typ blommor i söta krukor  i brun å beige färg dom stälde jag på handfatet 2 pott puri påsar med massa finablad i å en bunt kvistar å lite skit i ja ni fattar nog ,de stälde jag  i ena hörnan av badkaret tänk va de kan göra skilnad nu e de bara 2 hyllor och korgar som ska till  badrummet sen e de klart =)  sen åkte vi förbi bauhaus därsammy skulle köpa listor el va de heter så man slipper se alla sladdar bra tänkt där =)
 sen till min favorit skopunkten men innan de vart de drive in på mc donalds  qp och co för mig och sammy och happy meal för danie så kul nu när hon kan leka med sakerna man får de vart en liten plast docka den hade hon jätte kul med som skulle äta upp mina pommes , bra med fantasi där !

väl på min affär vart de ett par stövlar till mig men hade gärna velat ha 2  hade inte hoppats på att sammy skulle ta ett par till danie så jag smög med 2 par stövlar å gjorde puppy eyes till sammy men de funkade inte jaja de vart ett par jätte söta vinterkängor till lillan fast hon har ! hihi sammy tog ett par gympa skor ,väl hemma ser jag att jag tog fel par ! nåja dom är oxo fina

märks att jag e utråkad nu va heheh





Kommentarer
Postat av: heidi

Halluuuu! Det är bara fint här med. Jag sliter som en tok med körkoret! så snart kommer jag till södertälje! Kanske sover över hos nån oxo så man kan parta!! Händer det nåt kul där den närmaste tiden?? Är jätte sugen på komma dit och festa och träffa alla södertälje bor=)

2009-09-29 @ 13:00:11
URL: http://heidij.blogg.se/
Postat av: heidi

Jag hade inte nån att köra med så jag kör enbart med skolan men det går bra det med=) Kommer ju ha teori och körprov om nån vecka=) a men sov plats löser sig hittar säkert nån=) Annars har jag funderat på bo på hotell om nån vill följa med härifrån elelr nåt. Skulle vara skönt tt åka på dan och bada bubbel pool och sånt innan utgång=) Men får se hur man gör.. när är halloween förresten?

2009-09-29 @ 15:32:48
URL: http://heidij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0