så va bjuder dan på

cassi kommer snart över med en mob den andra råkade jag tappa i porten så den flög 2 våningar ner då va de inge mer kvar av den jag säger då de jag och mob ...sen går vi upp till henne å tar en fika maria ligger så sött å sover på danies madrass på golvet vart chokad när jag inte såg sammy här imorse han måste ha vart knäpp tyst när han gick till jobbet annars behöver jag altid hoppa å stampa  på honom för att han ska vakna
.danie sitter å nyper mig på tuttarna å säger mi tuttu ...hmmm om man kanske ska städa upp här å göraa en tarmskäljning på toa höhöhöh vvart bara knäcke bröd till frukost idag men de mättade konstigt nog. yoghurten hade mögel upp till kanten bläääää

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0