ons

nu e de 3 gången danie lyckas bränna nått på spis plattan =( nu va de papprerna jag skulle skicka in till länstyrelsen som jag vart så duktig och hämtat tidigare va de socker burken på plattan som vart mos sen va de en godis burk å de luktade inte gott desutom va de plast å de e väll farligt att andas in sådan rök .nåja tog syntest idag de såg bra ut nått litet va de men jag behöver inte glasisarnär jag ska köra ialf de va ju bra nyheter eftersom vi har dålig syn i släkten brorsan har linser mamma har glasögon och mormor har precis fått grå starr =( så jag e glad så länge jag slipper .har precis fått danie att sova ,och vilka krafter man får när dom små liven somnar och man får lite egen tid man blir som klar vaken så nu ska jag dricka en kopp kaffe sedan städa hallen lite


Kommentarer
Postat av: natha

varför sätter ni inte på off på spisen då?

2009-09-30 @ 16:26:56
URL: http://laaala.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är sönder måste ringa och be dom fixa den men de e inte heller omöjligt att jag glömt att vrida på den för de går ju men de ska va som en hasp oxo men den funkar inte

2009-10-01 @ 20:34:15
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0