måndag

god morgon här e de tjat tjat tjat från danie mamma mamma maaaammmaaaa ,tur att man har en stubin som e lååång  nu låter de åka bil åka bil, bara för att jag sa att vi skulle åka bil hehe
maria ska åka till gbg snart i 2 veckor jipppiiii vi slipper henne !!!!hahah skoja kommer bli tomt å då har jag ju ingen  att kvälls frossa med våra jätte bra vanor choklad pudding godis chips hehe hjajaj kanske man kan hålla sig nyttig så länge da ...
friskanmälde mig idag nu får de vara bra fast jag e lite snorig och ont i halsen ville bara va säker på att jag inte har knas med magen fortfarande å de verkara vara bra så vi tar en sväng till skopunkten när vi kör maria till tåget =) oj va jag ska köpa skooor !!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Alltså skicka hit ditt barn, hon är sååååååå underbart söt!! Det gjorde ni bra! =)

Är det bra med er??

2009-09-28 @ 16:04:29
URL: http://heidij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0