bak to reality

hej svej efter en lyckad party resa så e vi nu hemma igen å här har de städats städats tvättats skurats och allt sånt som måste göras måste verkligen skaffa mig en dammsugare nuuu
gina har vart ute i parken å jag rang mellan ekparken å stugan ,sammy är och åker inlines i skate parken och maria har inte kommit hem än den lilla rackaren e så glad att hon lever livet nu =) och hon får aldrig flytta härifrån jihiii imorn är de jobb på tors e jag ledig får se om de blir städ dag då med mini å skura de sista ihennes lya men hon svara inte nu på mitt mess where are yoyy baby .?danie har syklat idag på sin fina grön rosa sykel som hon inte så länge sen inte nådde ner till pedalerna men hon springer mest med den å hon e poppis på gården när  hennes dagis kompisar kommer ut dee skit kul fast hon e så liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0