tors röka och 9 år!!

fan fan fan jag orkar verkligen inte med de här hittar ännu en gång inte mitt legg och bankomat kort ochh de här e inte första gången den här veckan jag slarvar bort saker antinge har vi onda andar som försöker få mig till hispan el så e jag på gooood väg att få alshimer jag vet att de inte e nått att skämta om och de gör jag inte heller .papper jag håller i ,lägger de nånstansför att  i andra sek hitta de igen  BORTA!

 hittade en påse med skor här igår ,jaha va e de här .plockade fram de och trodde sammy hade köpptett par nya kängor till sig så jag sprejade dom sen gick jag på han i hallen ,här e dina skor jag sprejade dom .va men dom e till dig hahaha  va ?ja ser du inte va små dom e hihi kollade lite nogrannare   strl 37 =)  dom va skit snygga så jag slängde mina 3 år gammla reboki tunnan !

mötte upp natha i centrumm idag efter jobbet tog elina tills leffe kom ,hon behövde åka till båten lite tidigar festa för mig med ! sedan gungade jag dom i typ 30 min då började elinas läppar bli blå grrr de e kallt  nu å jag har fått gå runt med marias röda dun jacka idag som en liten fjortis kände jag mig ,lös upp hela allt kändes de som för hon snodde med sig min jacka till gbg bööö oki ja du fick ju låna den =) 

                                                              DE NI FÖRÄLDRAR INTE HÖR HÖRDE JAG =(
nä jag står å gungar ungarna sitter de några 9 åringar på gungorna brevid jag hör ena llla killen säga till ena flicka
-har du nå cigaretter !!!!??
hörde jag fel el sa han verkligen de ????
jag lät dom prata lite och kommer på att de är en kompis kompis pojk som frågar !
jag frågade ungen
-ursäkta  frågade du verkligen henne om  CIGARETTER !!!
-  ja hon brukar ha de
-röker du ?sa ja
- ne men jag har provat många gr

ja de va ju ingen ide att stå å predika el skälla ut dom för ungarna lyssnar ju inte ändå så jag frågade vad tjejen hette och hoppas att ...mamma vet vems unge det är !

ringde min vän å bad henne säga detta till mamman till pojken å hoppas hon tar reda på vem mamman å ungen är fy fan säger jag bara jag kommerhänga i busken på danie sätta gps på henne ja allt du kan tänkadig och framför allt ha kontakt med föräldrarna !
men de finns så många slöa föräldrar !!!!som inte gör ett skit åt dennasituation....

cassi kom upp på kaffe med sin ur söta valp åhhh de va så man kan käka upp den skulle ge henne en tröja till lilla hunden men de glömde vii ju

har suttit nere hos claudis nu å drukit massa kaffe och barnen har härjat av sig

puss nu ska jag ner till tvättstugan

Kommentarer
Postat av: Grazyna

Bra tänkt Mia men tänk även på att barnen gör det vad förläldrarna gör. Ser Daniella att du röker så blir det samma sak oavsett vad du säger till henne, kram

Grazyna

2009-10-02 @ 17:40:52
Postat av: Anonym

jo de vet ja

2009-10-02 @ 19:40:36
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0