tors

harri,millas kille altså sammys mammas kille ringde igår med glädjande besked att han gärna övningskör med mig el egentligen har dom inget  val om dom inte vill få slut på mitt tjat =P
fanns en tid för den där handledar kursen på sön men då jobbar jag så hoppas de finns nån anna tid som passar båda , men som sagt de pirrar lite jag tänker vafan har  jag gett  mig in på men samtidigt så är det  än jäkla utmaning för mig

imorse hittade inte sammy sina vita byxor oj fan vilket liv de vart å när jag såg att han va på väg att riva ut allt ur tvätt korgen som va fint vikt flög jag upp å slängde mig över den å skrek som ett jäkla monster
-du rör för i helvette inte tvätten som jag har vikt så fint din jäkla ......bla....bla...... hahah de  va skönt att ventilera sig lite men fan å hans moster va han  kanva jobbig på morgonen !

nu ska jag till vårdcentralen med min halls som inte blir bättre

Kommentarer
Postat av: Maddeliix

Haha det där låter som när Johan ska hitta något, bara sliter ut allt, sen ligger det bara där ;-)

2009-10-08 @ 13:55:38
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Anonym

japp precis så de kan reta en till max

2009-10-08 @ 15:51:29
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0