söndag söndag

togg bussen ner till centralen när jag vaknat vid 11 ,tog ut lite pengar åkte sedan upp till torekällberget där jag träffade tjejen som hade mina efterlängtade produkter weeei nu sitter dom i badrumskåpet =) klara där så va jag och danie dyng blöta .va meningen att sammy skulle med och vi skulle ta en tur på torekällberget å visa daniealla djuren men han valde att stanna hemma pga vädret
promenerad ner till mamma därefter ,ringde brorsan när jag var vid han och frågade om han skulle med ner bra där han hängde på  så vi fortsatte ner till världsholmen i spö regnet men de va kul .
efter några tim hos mami promenerade vi hem igen nu har jag suttit och kolat massa  saker till hemmet blandannat en spalje vind skydd till balkongen ,iden fick jag från sammys mamma som dom hade gjort på sin tomt sedan hade hon satt tyg bakom de vart jätte snyggt men de får bli vidare shoping nästa löning nu ska vi spara lite så man får en buffert de känns riktigt bra .
                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0