sjukanmäld igen =(

idag har vi apt möte så jag sjkanmälde mig inte för apt mötets skul utan för att jag har så ont i halsen känns som man rivit med riv gärn ner i halsen och kommer jag så till mötet och chefen märker de så blir hon inte glad ,hon gjorde klart för os på förra mötet att har man minsta lilla till sjuk så ska man stanna hemma fast ja nu sjukanmälde jag mig då pga mötet .
åker starx ner på stan åå köper mucoagin såna där läskiga tabletter som bedövar halsen .
igår åkte vi till ikea ialf å köppte massa till köket vart skit nöjd ,trodde inte de skulle bli så bra =)


Kommentarer
Postat av: Sandra & Alexandra

Krya på dig! Jag är också jätte sjuk =(

Puss!!

2009-10-08 @ 10:26:50
URL: http://enharendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0