ons kväll

kom precis hem från jobbet och älskling hade gjort godaste köttfärs potatis soppan =)mmmm
imorn e jag ledig då ska jag å claudis försöka få katterna tillkatt hemmet jag orkar verkligen inte ha dom här piss å skitt hela tiden
kom undan kontrolanterna idag haah där försvan min ålders kris fast rynkorna dom sitter ju där dom sitter bööö trodde verkligen jag skulle få böter hihih
måste bara komentera att jag tycker de låter så kul när kompisar säger hej hjärtat jag garvar lika mycket varge gång nån säger så te mig de låter så kul själv skulle jag aldrig säga så till mina vänner även fast ni är mina hjärtan hihi

sitter å lyssnar på massa musik som baby tankat ner kommer inte kunna sova på några tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0