ons kallt åbarn som älskar att leka ute

när jag komfrån mami så mötte jag min kära granne claudis i porten med hink å spade ,så klart att jag hängde med henne ut med ungarna så där satt vi i parken med varm choklad å myste sedan kom natha å elin dom små smurfarna förbi de e altid kul ungarna lekte å där satt vi tillslut frysna somisbitar sedan gick vi inå drack lite kaffe å käkade resten av sammys potis soppa =)
nån ringde från canaldigital,har du tid att prata ?javist sen hör jag sammy ibakgrunden ,e de sandra somskämtar el och när jag lyssnar så låter hon faktiskt läskigt likt sandra j å de e bara hon som skulle få för sig en sån grej att busringa förutom när jag å natha hakade os in ihennes blogg å skrevatt hon hade vunnit ett årsförbrukning av toalett papper uhhuhahahah de va kuuul undra om vi sagt detll henne ??
ialf jag trycker ur mig sandra e de du sluta bus ringa ,nej de e sara el va de va från kanal digital hahah ja el hur sluta nu sen vart de så där  pinsamt så jag tillslut la jag på sen ringde sammy upp och jo visst de va canal digital ahah den bruden ringde inte upp igen

jobb hel dag imorn å hela helgen


Kommentarer
Postat av: natta

hahaha har vi berättat för sandra?

2009-10-16 @ 15:40:13
URL: http://laaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0