nu e jag faster till världens goaste pojk

brorsan har nu fåt den lilla efterlängtade pojken som ska heta noel =)

lilla finne =)

 

igår va de utgån på 550 kvällen började somsagt hos milena å som vanligt vart de fullt ös där pluss 2 helt oväntade personer som kommer in genom dörren ,en glad överaskning vart de ,jo malin och linda  malin är altså jag vet inte ens om vi kom fram till de igår hahah men gammla fest kompisar som sen har en vän å de e linda som flyttat till saltskog  som jag pratat med ganska mycket på face bok osv men de fårju bli fler träffar nu när du bor nära å bra altid kul med nya vänner å specielt nu när hon ska ha barn =)
utanför 550 va de kö på typ 30 min ja de va väll inge mer å göra än å vänta för som vi såg ut så hade ialf inte jag nån lust att gå nån annanstans  eftersom de va bara där dom hade haloween tema väl inne va de fullt med folk, vi dansade loss och när jag å sammy kommit in i dansandet så stänger de hahah han va som en liten glad pojke på dansgolvet =)ni får  bild sen så förstår ni varfö jag inte ville gå nån annanstans heheh
nu saknar jag danie som bara den skulle inte kunna vara utan henne många dagar ! min snutta!!

                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0