mys lördag

god morgon känner mig på riktigt myshumör idag cassi ringde mig tidigare och asgarvade åt alla bilder vi tog igår hehe ja hon får mig å skratta den pricken =) anthony och daniella sitter så fint i köket och ritar ,jag ska ta å krypa ner i soffan med en latte känner jag för,sigge kröp  precis ner  brevid sammy i sovrummet han orkar väll inte med barn ståhej hehe
 köpte precis en yvsl mascara på tradera .nya produkter då da, för endast 77 kr de va ju riktigt billig hoppas den håller måttet så den inte e torr å läskig forts följer på den då kan ni ju själva gå in där om ni vill j´ha billiga märkes saker mmm ja nu fummlar jag massa onödigt här, känns som jag sitter fast klistrad på soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0