ksjf

kom precis hem från nathalie å kl e aldeles för mycket , gick rätt in i toa dörren som ståg på vidgavel el vad säger man så jag fick hela dörren i ansiktet shit va blind man kan va garvade för mig själv ganska länge efter de ,och jag tror fanimig katterna badar i kattlådan de e sand överallt på toan  varge gång jag kommer in där spelar ingen roll hur mycket jag sopar  ,iförsig har dom bara en stor gratäng form som katt låda just nu för den andra råkade jag trampa sönder när jag på nått sätt stälde mig på kanten av den så akta er om jag bjuder på gratäng här nån gång hahah
imorn ska jag natha å millenixen å kanske emma med ner på stan fixa för festen på fre köpa in lite som saknas till våra utstyrslar sen maten vi ska ha som jag tror kommer vara hemma gjorda piroger lite mini pizzor å annat smått å gott =) å en latte måste jag ha de va etag sen
nu e jag så trött på min korta frilla ,vet inte vad jag ska göra gahhh vill bara spy på de å killen får väll tupp juck om jag sätter in lös hår hahah men men funtar på att göra de ljust så kanske de blir finare i kort mmm jag vet inte så knepig knepigt
sammy å danie har slocknat på varsin sida av hörn soffan så jag lägger mig i sängen el slänger mig på han å kollar en film för jag kan inte sooooova kanske  tar en nattis macka med varm OBOYYY

                                                         me love  like old times =)

Kommentarer
Postat av: Milena

saknar!!!

2009-11-03 @ 03:04:09
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0