halsfluss va de

varför har dom inte apotek på vårdcentraler de skulle ju va så mycket smidigare tänk om man typ e dö sjuk å måste dit sen ner  på stan för att gå till apoteket ! nej tummen ner för de ...
jahap tiden rann iväg idag snart kommer sammy hem ...m köpte proviva hallon /grape den va skit god sen tog vi bussen hem och där bjöd jag en liten 1 åring som satt med hennes syster och mamma ,hon verkade lite otålig den lilla tjejen och sloff sa de så hade hon käkat upp vindruvorna =) de va dagens goda gärning =) vet själv när danie fick ett sånt där ryck på bussen de va då hennes första utbrott som jag pratade om förut
 men då tog mamman   som stog brevid mig fram en burk godis ,nå inte för att jag tycker man ska få tyst på ungar genom att ge dom godis för att få dom att vara tysta men de fick gå den gången ,de syntes ju oxo på hela fam att de va godis grisar hallå morsan vakna de e fan inte hälsosamt !

vart stålt över danie när vi gick förbi godis hyllan så hittade hon e godis då sa jag godis på lördagar bara ,lämna tillbaka den och de gjorde hon sedan gick hon och upprepade dodis tö dagar    dodis tö dagar  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0