god morgon

vaknade av att älskling ringer mig halv 12 ojoj va kl vart mycket men jag har inte sovit helt för jag har fått sätta på hello kitty  klipp på you tube till lillan från å till titta den titta den titta den gahhh fick huvud värk behövde verkligen få sova lite efter helgens jobb... ska snart ut i parken med agge och claudis och barnen  å claudis tar med sig fika nam nam , de blir till att klä sig varmt =)


beställde ett par byxor hoppas dom sitter bra bestälde tidigare dom här svarta och dom va helt underbara så jag tror dom andar oxo sitter bra älskar deras strl ...hämtar dom i samma veva som vi går ut =)

löjlig pose hon kör med på alla bilder men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0