god morgon idag är det tors

va dagarna rinner iväg idag e jag ledig så jag kanske knatar till mammi . min hallowen out fit e fixad fyndade alla saker hos claudis å de kommer bli riktigt bra tack babe=)
igår vart de baka baka hos claudis gjorde äppelkaka muffins ,så frågar hon mig om man kan göra de som har bakat 2 smulpajer i hela mitt liv typ heheh men de gick och gott vart de sen gjorde vi 2 stora äppel pajer. har inte smakat på den än  och sammy ville ta med den till jobbet å de fick han ,sedan kom natha å elina förbi claudis så de va fika å massa tjatter .
igår när jag å honey kollade på en halv skräckis hahah de va så kul sammy e jätte fjompig när de gäller sånt så han vart liv räd när de kom en scen de va som att han fick ett kramp anfall el nått de såg så kul ut ialf så skrämde vi upp varandra å sedan kollar jag mot hall dörren å i mörkret står danie som ett spöke helt knäpp tyst de va skit läskigt hon undrade va vi höll på med ,sa till sammy kolla i hallen ,nej ja vill inte hahah kolla i hallen nån står där hahah å de va ju lilla stumpan ...ne inga mer skräckisar
nu ska jag å lillan äta frukost å röra os nånstans får se vart de blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0