vill ha en slö dag

känns som de finns massa att välja på att göra idag men samtigt saker jag måste ta tag i till helgen egentligen vill jag bara ta en slö fika hos nån men jag måste tvätta handla saker till kalaset för på tors har jag både en kurs i dokumentations ansvarig hahah de där lät ju riktigt bra nämen de een kurs i jag vet inte riktigt vad för jag har tagit på mig ansvaret att fixa papper ,räkna tim på jobbet osv sedan har vi apt möte så där hinns inte med mycket,väntar nu på att claudis kommer med tvättstuga nyckel så jag kan låna den och imorn ska jag å hon upp till hovsjö å köpa tränings kort ,chefen e på mig att jag måste utnyttja friskvårds pengen å de e ju bra men vafan jag måste hinna oxo men de va ju bra att claudis gav mig en spark i arslet =). jaha å lokalen va full bokad på lördag då jag tog den på fre å måste ha den på lör istället för jag tror inte mamma upskattar att vara bakfull på jobbet på lördan å jag snifflade lite med hennes chef igår på jobbet så hon tar med sig några st =)jag har sån skalle bank å de e inte sån somgår bort med en ipren vet ej om jag har nån lättare variant av migrän el bara sömn brist blandat med vitamin brist men då e den hör perfect å sätta på skallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0