tråk lör

ursha de e verkligen deprimerande att sitta hemma en lördag ,har precis kommit hem från jobbet ,älsklingen hämtade mig med firma bilen som han har ,den e skit bra därav att vi kan hämta alla dessa grejor å slippa betala hem körning som inte e så billigt !. sen fick han åka till baka till andre där dom spacklar hans hall..hade gärna vart ute  å partat idag !dansa losss hela kvällen men de går ju inte alltid att hänga med i svängarna när man har en liten då hamnar man lite på efter kälken ,missförstå mig rätt danie e mitt allt å hon e de bästa som hänt mig .jaha till de ointresanta ämnet idol jag håller på tove faktiskt tyckte hon va skit bra nu senast å hur de kommer sig att jag såg de jo jag var på jobbet annars hade jag inte slagit på den kanalen ...vi har ingen kontroll här hemma så de blir oftast att 3an el 5an som står på.snuttis sover, vi tittade på scoobe doo å hon slocknade ,
                                                       

Kommentarer
Postat av: Malin

Så sant.. Barnen är det finaste man har :D

Här håller vi på Mariette :) jag o ungarna :)

allt bra?

kramar

2009-11-21 @ 23:40:50
URL: http://mallankriss.blogg.se/
Postat av: Malin

Förresten vem hjälpte dig med bloggen??

jag vill ocksåååå :D

2009-11-22 @ 00:27:06
URL: http://mallankriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0