torsdag redan!!

tiden går aldesles för fort !imorse gick de smidigt med danie  hon va på bra humör hennes gnäll kan annars ta kål på mig ,lämna på dagis vidare till kursen el vad man ska kalla de satt där i 2 til bla bla ja de va faktiskt bra =) sedan va de promenad hem mp3 n på högsta v å bästa music fick in värsta power walken tor jag va hemma på 10 min från campus telge ...om en stund ska jag vidare på apt möte suck så mycket på min  LEDIGA  dag =/ nu har jag slängt i mig spagetti å köttfärssås som jag lagade får se om natha hinner komma förbi å käka lite =) å milenixen sover väll. nu ska jag njuta av egen lugn tid å vet ni !!!jag ska slännga mig i soffan å baraa seeeeega el först vill jag nog träna lite e ganska på hypad nu efter promenaden...så skönt när man slipper se maria nu när hon har fått hit sin säng så hon har den i så kallade danie s rum hahah *skoja*.......inte


Kommentarer
Postat av: Linda

Söndag REDAN säger jag, :P haha..

2009-11-15 @ 19:45:55
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0