sön

idag har jag vart duktig påjobbet å bakat massa piroger och resten avdegen gjorde jag frallor ,och jag använde dinkel mjöl vilket vart så mycket godare och saftigare än vanligt mjöl =)




inte världens finaste men skit goda




efter jobbet knatade jag till mammi å hämtade massa fiiina kläder till danie asså ni måste åka dit dom har massa fiiina kläder i nyskick 5 kr och uppåt å då menar jag fräsha hela fina kläder !!!virkes v 6 weda!

till lördag har jag hyrt en lokal då jag ska överaska mamma som fyller 50 !!! ojoj hon kommer bli så överaskad ,ska kidnappa henne på jobbet ta med henne hem fixa henne sätta ögon bindel sen ska jag hitta nån som kan köra runt henne nån halv timma så hon tror hon ska låååångt härifrån , inte ofta hon sätter sin fot utanför stan =) kommer bli så skoj!!



Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med överrasknings kalas :-)

Ska kika upp det där med kläderna.. inte för att jag behöver något nu.. men vid senare tillfälle kanske.. finns det några märkeskläder?? Typ Po.P, Nova star lr liknande?? har de nån hemsida?

2009-11-08 @ 20:15:18
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Malin

Din mor kommer bli så glad, låter super skoj :)

Hoppas du får en kanon dag idag!

Kram

2009-11-09 @ 08:51:14
URL: http://mallankriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0