ons

medans sammy håller på att bråka med toastern ute i köket ska jag skriva ett litet inlägg här ,
började med att danie försökte väcka mig typ 2 tim imorse men jag ville ju så gärna sooova men ialf halv elva tog jag mig i kragen å  gick upp oj kl e mycket å mess från linda som redan va uppe duktig tjej heheh mäter mig med en höggravid=) vi drog os ner på stan och lindafick så klart träna att gå på bussen med min vagn , 
hon hade nån filur med sig som jag tror hette sofie el nått trevlig prick.gick förbi ortoped som så klart hade lunch stäng.
 forts ner å va tvungen att gå förbi bik bok där jag Än inte vart . de vart en snygg tröja =) å på blend hittade jag ett par skit fina bagy jeans som jag alltid velat ha men de får vänta nu e de klappar som ska köpas fast alla nästan e klara skit skönt!vart en mys fika på hmm ja va heter de nu da ...ja där inne på kringlan ialf ..där dansi skulle leka apa å reta kökks personalen tror inte de va så uppskattat fast dom visar de med ett leende på läpparna in på hmköppte 2 deadem ,min korta frippa har inte blivit mycket längre å de går inte att göra ett piss med de å alla deadem försvinner här hemma ...

på ortopeden va dom ialf väldigt trevlihga å verkade inte alls besvärade av att jag komm å va orolig för att dani nog e platt fot dom va snarare väldigt hjälpsamma  . fick lite att dom skulle slussa hem mig å säga men barn växerdom ser ut påalla möjliga sätt när dom e små , jamen kulnär hon då redan e kobent å snubblat sönder sina knän som jag gjordenär jag va liten..




danie sminkar sig och häller allt glitter på golvet på make upp store




jaha säger du de ? öhhh mia va menar hon?


vi vet att de bara e pajen i magen linda ;)
och lite gaser !


ser ut som kim har turbo hand fort fort ska de gå







dagens middag kyckling gryta mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0