lör

igår vart de ju jobb hela dagen ,när jag kom hem hade sammy vart duktig å byggt upp alla hyllor å bord det va 2 vitrin skåp å ett nytt vardagsrumms bord skit skönt å inte ha ett stort jäkla bord som tar upp hela vardagsrummet, allt gick ialf i mörkbrun färg sen köppte vi massa saker till vitrin skåpen de mesta i vitt som vita hmm va säger man små vasers en sten liknande skål massa doft ljus mmm ska doffta gott gott här .
nu har jag skit ont i halsen ,hade hals fluss för inte så länge sedan men avbröt medicineringen dum som jag va trodde jag a frisk så nu får jag väll ringa vårdcentralen på nytt !
här ser ut som ett bombnedslag vaknade av bråk å skrik då hade maria å sammy rykt ihopp slutade med  att maria typ stukade foten  syskon kärlek el  vad ska man kalla de ?
nu ska jag snart iväg till jobbet skönt det med å slippa sitta  här i skiten .
 skit smart med lådor på sidan så man kan lägga ner onödigt skräp som man alltid lyckas sammla på bordet kommer väll sluta med att all disk ligger i lådorna eftersom vi oftast äter i vardagsrummet de e helt normalt då jag e uppvuxen med de men jag vet att de e en mindre bra vana!

 

den här soffan ska vi hämta =) så jäkla frässh mi love !!!!!med fotölj .




Kommentarer
Postat av: linda

ÅHHH ja vill också ha ny soffa..

2009-11-21 @ 19:24:53
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: linda

Den är inte så ny längre, tyvärr.. å hatar när det är kuddar.. blir så nersutten i mitten direkt..

2009-11-22 @ 00:07:34
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0