läsarna ökar de e altid kul

apropå de hur många läsare har du  på din blogg ???*nyfiken *


idag va en ganska tråkig dag i mitt tråkiga liv hahah  dagarna går å den ena ser nästan ut som den andra hur gör du för att vara nöjd med just de du har el e de vinter mörkret som spökar med mig  jajaja vaknade av ca 5 väckar klockor  som ringer både här å där å tv som ställs på i högsta volym så de va bara springa å stänga av allt påklädning käka lite frukost ner till dagis bussen till kontoret plusssamtal ,apoteket där de står med stora bokstäver e recept går ej att hämta ut !!!what ? tänk om de e panik då vafan gör man då ? å så va de i hela sverige tydligen ,ja de va ju tur att de inte va såååån panik då .hem laga mat korv stroganoff egen vart skit god snart ner till dagis hämta bebbe å vidare till en jobbar kompis å hjälpa henne med datan ...e de iriterande att jag  har 20 olika namn till  daniella ? kom å tänka på de ....hur som haver ur å skur blää

Detta är vad vi, som absolut hatar att dra fram dammsugaren, väntat på! Finländska experter drar en ny linje i strävan mot ett friskare samhälle. De vill att du låter både dammsugning och toalettborsten borta, ett tag iallafall. Ju tätare du städar, desto större chans har barnet att bli sjuk och allergisk senare i livet. Experterna säger också att man absolut inte ska skydda barnen mot pälsdjur, då också risken finns att utveckla en allergi vid en senare tid. Tänk på detta, nästa gång du tar fram skurhinken!

när vi ändå snackar skur hink läste jag en rolig artikell el insändare om att varför vi kvinnor häldre drar fram skur hinken än har sex 'gäller ju inte alla *varför vi börjar städa istället för att ta ett varmt avkopplande bad . män dom föredrar sex istället för städning de e ju inge nytt men varför är de så ? kan bara tala för mig själv att jag gillar att ha rent å fint då kan jag koppla av å då föredrar jag faktiskt att ta fram ajax istället för sex ...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, Olika men mellan 200-250 :)



Glöm inte att komma på kaffe nån dag, Kram

2009-11-05 @ 14:51:53
URL: http://Lindahh,blogg.se
Postat av: Anonym

oj så många då kan man ju lipa åt mina besökare hahah



ja så fort jag e ledig =) jobbar nu hela helgen så de blir nästa v nåndag

2009-11-05 @ 16:38:14
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0