lång dag

efter dagis lämning va de iväg till ett kontor lämna schemaa osv sedan nner på stan för att hämta ut nått som skulle ta längre tid jajaj får ta de imorn hoppas dom skickat de då..
åkte lite tidiare till jobbet så  de känns som hela den här dan aldrig tar slut hel skumm kännsla å nu kan jag inte sova tog dushen som jag skulle gjort igår för då somnade jag med danie som vaknade precis när jag kom hem å tror ni hon lägger sig då  NEPP. imorn e min lediga dag men då e de så klart ett möte så jag måste ändå upp tidigt  å ringa dagis å säga att jag kommer med henne suck....vill bara sova ut nuuu
  pluttis fin till dagis=)

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0