detta mörker gör mig deppad

men man måste rycka upp sig själv för att inte åka längre ner ! idag bestod dagen av fika hos emma , de va länge sen jag va där å kommer aldrig ihåg vilken våning hon bor på  åkte fel hahah jajaj dör röjde ungarna som vanligt puhu vart kaffe efter kaffe sen kom elaine förbi ozo =) ,jag sminkade emma som ska se förhandsvisningen på the moon =) vi tar å ser den nästa fre hoppas jag för denna fre vart de extra jobb  nu åker vi till ikea å köper 2 vitrin skåp och ett nytt vardagsrums bord =)..nån somvill köpa
dessa
 ur söta svarta skor ej använda 450 kr strl 36?







Kommentarer
Postat av: linda

HAHAH det ser så kul ut, " ej använda" så har du dom på dig. haha....

Men jag förstår ju vad du menar... Hoppas allt är bra annars? pöss



ps smörgåstårta...!!

2009-11-20 @ 01:08:19
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0