tråååkigt

går inte att ladda ner ett skit daniella sover i bil barnstolen för vi va tidigare å lämnade chido ´keto hade bra music som jag poppade sönder å sammy vart ytp galen märkte jag ahah ,jag e sån hör jag en bra låt så lyssnar jag sönder den =)  gå in på jennies sida hon har en bra låt där länkat !  

 killen ska på reis å de orkar jag inte med på grrrhmmmm ahhhfffuuuut    


hallå underhåll mig nån !!!!!!!

såg på oprah idag va sjukt att dom får gå på heroin å samtidigt ha vårdnaden om barnen å deras större barn hade oxo ´börjat med de så deras familje grej va alltså att ta en sil tillsammans fan sjukaste jag lider med barnen


å bloggen har jag fortfarande inte lärt mig att designa kan byta färg ja de e väll allt fett tråkigt fett tråkigt buuuuu   ska gräva ner mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0