tisdag

hej ho alihoppa vaknade 20 över 8 och ingen kl  hade ringt ...de  tur att man har en inbyggd  ring klocka i huvudet  9 lämnade jag danie på dagis ..på tors ska dom ha en clown uppvisning så jag ska se va jag kan leta reda på för kuriosa till de =)  men tråkigt nog jobbar jag å ska till sjukan å stoppa upp spiralo ..
 kommer ni ihåg att vi hade en diskusion om de brudar natha bla =) de va presic som jag förklarade för er hur dom gör så deså hoho
sammy vaknade en stund sen å hittade mig vid datan har suttit å skickat iväg massa jobb ansökan till han som vanligt haha kan tro att
dee jag som söker jobb
nu ska jag dricka my cofee sen bjuder nog inte dagen på så mycket mer än jobb kl 15 :00


Kommentarer
Postat av: Milena

Jaa eller hur fy ffaaaan!! :(

Heheh ;)

2009-05-13 @ 03:20:21
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0