soliga söndag

vaknade något bakis imorse de va nog för jag inte ätit ordentligt under dan dumma mig så ska jag inte göra igen mådde verkligen pytåån svettiga i soffan hade vi kurrat ihopp os efter en het kväll haha klänningen gjorde susen du vill inte veta va jag gjorde med din klänning nenni haha garvar för mig själv här ...de va bara sova vidare vaknade senare vid elva tryckte i mig 2 mackor som stog upp ihalsen  sen va de iväg på kalas hos sammys mamma som flyttat till skönaste huset i hölö feting altan terass med en bassäng till ungarna de va skit skoj ..
åh stördaste buss chafförn inte nog med att vi fick stressa till 753 an ner på stan så kommer jag fram till bussen NORRVRÅ på stan som går var 3 tim ..sammy sprang å köppte cigg å jag sprang till bussen, ser chaförrn stå utan för bussen å hjälpa nån med nått hon ser att jag trycker på knappen för att få upp dörren där bak hon går in i bussen å ska öppna TROR JAG DE  då
åker hon iväg !!förbannade kärring jag trodde hon skulle vända el byta bussför de kom 3 bakom men ne då hon fortsätter å kommer inte tebax vart flyförbannad!!  sammy ringer sl å dom ska göraen notering å antagligen får hon sparken sa dom men de låter som dom smörar för os så långt tror jag inte de går bara för att man missat en pasagerare

    älsklingar


   nu kommer jaaag!!!se upp i backe 4 hål i nacken !!!


   elina på upptäcks färd

         mini å saga
 
 mommo ja moffa brassar isolen


tror ni hon lyckades å inte ramla ?? nopp


  skvätt!plask!!plask!skvätt!!





mammi har föresten 3 valpar ute hennes vovi föder vet inte riktigt va de e för ras men den  liknar en puden lite men inte riktigt pudel kan va en bishon frise men icke säker för när vi köppte henne .jag sponsarde med 2 lax å e del ägare på henne får en valp nu el pengar för en ...ialf vi köppte henne från en som hade tagit dom från polen tyckte så synd om den å dom säger de e en pudel jo tjena de visade sig att de va de inte men men söt e hon ialf å jätte go nu
..

Kommentarer
Postat av: Fia

ser härligt ut!!

Hmm, Mia då.. jag anar va du gjorde med klännningen.. fuling i så fall ;-)

2009-05-17 @ 23:40:37
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0