snurr ab

shit har jobbat från 7 imorse till 22 helt kaputo ,skulle ta mig hem från huddinge sjukhus haha jag å lokal sinnet, såg säkert ut som ett vandrande frågetecken med  öppen mun höll på att ta fel buss sen hade jag svårt att hitta rätt tåg spår hah men de va kul att ha fötterna nånannanstan än södertälje för en stund kändes skumt att åka tåg själv har nog inte gjort de förut el de har jag väll men de va år sen jaja gick ner till centrum efter jobbet, tänkte kolla om jag hittade jennie där men hon va hemma å sov, istället träffade jag på milena sofia å resten som skulle ner till cp ,de e röd dag imorn så många e väll ute å festar idag ..nu e jag hemma å de blir en film här snart  imorn e jag ledig hoppas de blir fint väder så ska jag messa  andra fia så kanske vi går ut på gården ,danie å maximilian har ju aldrig lekt ska bli kul

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman!

vi åker tyvärr bort över dagen, ska in till stan och träffa lite släkt. Men vädret ser i alla fall inte så lyckat ut.. när är nästa lediga dag, lr nån när du börjar sent? kram

2009-05-21 @ 09:30:14
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0