"new friend"

sofia de va kul attdu kom hoppas vi får leka mer i sommar=) bra att du kommit underfun med saker å ting =)!!!
vi spelade biljard å drack kaffe fan va e de med folk fan jag suger verkligen i de men jag får nog rätta stöten snart då tar jag er alla hahah nu har vi fått vår nya data å jag jäkla klant arsel fattar nada med försäkringar å grejer så klkart fick vi pynta ut 2600 !!!gahhh jag ska aldrig mer sköta sånt men datan e bra mycket snyggare så så ...

malins födelsedag 23/5 kul vi ska festa gärnet längtar =)) lilla plutt blir en stor grönsak nu !!












Kommentarer
Postat av: malin

jippppi :D

2009-05-11 @ 00:01:27
URL: http://mlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0