konstnärliga fisken

har funderaq länge på att köpaett målar stativ ? heter de så som man kan måla tavlor färger med dtarka kontraster tänk dig lakrits latte å  vanilj glass blanda dom färgerna de blir fint nån som har tipps på vart man kan köpa tavlor färg å sånt .så kom gärna med de =) 

fick massa ideer igår kväll å kunde inte sova så jag tog fram papper å krita å ritade ner 3 klänningar som jag ska sy lite lätare men sexiga heheh vart riktigt nöjd för at tför de första så kan jag inte ens rita men de vartriktigtkonstnärligt haha kanske e panga filen som gör mig smart  

nu förstår jag va de altid står om att fisken e så konstnärlig !


Kommentarer
Postat av: Maddeliix

Va kreativ du är mia. Kram

2009-05-05 @ 08:32:57
Postat av: Milena

Duktiga tjejen, men riktigt ute :P

jag har stativ och tavlor och färg hos mamma och sen har jag även mina skisser på kläder klara redan för flera år sedan ;);)

hahahahaha söööt du är som verkligen har dom ideérna SkitBra! med förändringar

2009-05-05 @ 15:26:08
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Fia

kul..får man se skisserna?

2009-05-05 @ 18:01:44
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0