kl e mitt enatten

ja kl e för mycket jag ska ligga å sussa nu egentligen behöver verkligen sova ut men jag e inte de minsta trött så klart ..har dragit ner alla persienner i hela huset jag vill inte se en sol stråle här förrän kl 13:00 imorn å dom där fåglran som börjar sjunga 5 på morgonen e nått som retar gallfeber på mig..kollade på en för tråkig film ...å på turkiska va den oxo hahav vet icke hur jag lyckas ...bla sånna filmer
....tänkte mig in i situationen där man ser två turkar stå å prata med varandra varför dom skriker å gapar så mycket men dom pratar verkligen hahah låter ju som bara gojja

a shitt jag har dö trisst va ska jag hitta på mixtra med bloggen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0