hej hej tors

nu har jag jobbat 8 dar i streck känner mig som en robot de konstigt nu när jag gjort den nya anställningen å jaaaa jag har kris över de att jag gått ner till 75%   varrför gjorde jag de =O  de va nog de osmartaste beslutet jag har tagit å bara för de känner jag att jag kan jobba på nu hur mycket som helst men som sagt jag räknar med att chefen ringer mig så jag får upp allt  

jaha va häder skulle ju sätta in spiral men dom har bokat mig fel dom va inte ens där när jag kom suck iriterande !!jahap nu kommer emma upp på kaffe å knas e de som jag absolut inte lägger mig i mellan 2 vänner nej då håller jag mig utanför men så jäkla jobbigt att de ska va tjafs alla ska ju va vänner å sitta på min balkong å sollaaa hahah =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0