halv tinad falu

vet ni att de e mycket lättare å skära falukorven när den e halv tinad inte så där sliskick å äcklig jag hatar verkligen å skära korv  

va tycker ni om att leva som särbo??lyssnar varie morgon på rixfm å dåva de en tjej där som gjorde värsta debatten om att levaihopp men som särbo..
jag tycker de låter ganskaskönt ...å bara slippa alla*cravings* du måste jag måste ..damsuga nu ..ta disken ..plocka undan ....gör de åde å de ååååh varför ska de va så svårt att komma överens om sånt nu har de vart lungt här hemma etttag jag har jobbat mycket nu så har inte hunnit med så mycket  men sen kommer de dom gånger han bara jag skiter ija då ser de ut som ensvin stia fan de e vällbara ta reda på skiten inte så svårt upp å ner ner å upp jade går upp å ner !! 
bor man särbo ja du kan du grisa best du vill skita med öppen dörr vakna på fel sida om så skulle va utan att de blir världens jäkla stohejj  






Kommentarer
Postat av: Milena

Hahahah ja du livet skulle bli mycket enklare tror jag :) men man skulle ju tröttna hahah ;)

2009-05-14 @ 23:05:57
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Fia

Är det något ni funderat på, att leva särbo? eller va det kanske bara en tanke.. visst skulle vissa saker bli lättare, men andra jobbigare. Spec nu när man har barn. Men fördelen när vi inte hade flyttat ihop ännu var att man hann sakna varandra. Vilket man inte gör längre.. :-(

2009-05-15 @ 21:57:16
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0