fredan vart ??=P

igår vart de en lyckad kväll för min del alla hängde med ut de vart 550 kvällen började med att vikom till natha ganska sent man tittar inte mycket på kl när de e så ljust ute å jag å milena fixade os i lugnan ro sen skulle vi lämna daniella milena skulle upp snabbt å hämta sina söta rosa örhängen först *a  girl must have  what a girl must have* jag vänta å  vänta å i vanlig ordning har jag nu börja vänja mig att de kan ta lite tid för vissa de spelar ingen roll om dom bara så ska göra ditt el datt DE TAR TID jag kollar på kl oh shit!redan halv tio ,ja de va den förfesten heheh men ialf när vi väl kom upp så vade dags förPARTY !!!och de vart de hela natten lång el ja till krogen stängde ialf

de e skönt å bara släppa loss ibland å röja !!man behöver väll inte bli gammal för att man fått barn ser ofta föräldrar som verkar skita i totalt hur dom ser ut bara för att man har fått barn ,att vårda väl sitt yttre å ha kul tycker jag är en bra kur om man känner sig deppig ...viste inte hur jag skulle utrycka mig där riktigt mitt ordföråd räcker inte till hahah men ni fattar säkert vad jag menar ;P

                                                                          MER BILDER KOMMER NÄR MILENA VAKNAT


                                               jonna hittade vipå 550 jag å jennie





jag å nenni festar igen..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0